מומחה לשיווק, יועץ אסטרטגי, מנכ"ל ומייסד סמארה מרקטינג. בוגר מגמת מנהל עסקים בהתמחות שיווק, מימון וניתוח מערכות, במכללה למינהל. בעל ניסיון של 20 שנה בתחום השיווק והתקשורת בחברה הערבית. בעבר שימש כתב ושדרן ספורט בקול ישראל בערבית, כיהן כמנהל השיווק והתקשורת ברשות הדואר וחבר הנהלת הרשות. חבר דירקטוריון במרכז היהודי ערבי לפיתוח כלכלי. ייסד וניהל, את "ערבסק" מקבוצת מגזרים שהתמחתה בשירותי מחקר, שיווק ותקשורת לאוכלוסייה הערבית.